lørdag 29. januar 2011

Mor har luftet skjørtet

I dag har eg altså luftet gjenbruks skjørtet mitt.

Det var ein dag eg så veldig fekk lyst på et skjørt i fargen petrol. Og eg åpna skapet vel viten om at det ikkje var no skjørt der i den fargen. Når eg då hadde stått å glodd inni skapet ei stund, så såg eg ei ull jakke som var vasket på for høy temp og ein genser eg aldri brukte. Humm tenkte eg, kanskje...? Ja det tror eg går. Og plutselig låg jakka og genseren der, oppklipet på gulvet:) Ja  ja då e det nå bara te å sette i gang, prøve, klippe, sy, rekke opp, se i speilet, sy litt til, tenke litt, hummm..... ? 
Og så var det plutselig et petrol skjørt på mammsen. Vis eg ska være ærlig og det ska en jo! så e eg  vel litt usikker på ka eg egentlig syns om detta skørtet?? Men nå har det jaffal fått luftet seg litt i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar