torsdag 30. juni 2011

Nurkene tilbake med ny sy maskin, en overlock!

Nå er det jaammen lenge siden jeg har blogget, og veeeldig lenge siden jeg har sydd! Grunnen er at vi er litt opptatt med flytting, vi skal nemelig flytte "him" igjen til vakre Haugesund:) Men nå har jeg altså fått meg ny janome my lock 644D overlockmaskin. Det er bursdagsgave fra min mann, barn, svigermor og bidrag fra dere utrolige hyggelige mennesker som har kjøpt litt av mine prosjekter. Takk for det:)
En av mine utrolige hyggelige kjøpere har ny kommet med en bestilling til et lite nurk som ble født litt før tiden, jeg håper klærne faller i smak og at liie gutt ikke svømmer i klærne:) her kommer blidene:
Økologisk bomull fra s&s, mønster: eget. smikke, balongbukse og baby lue

dette er den korekte fargen, ble litt sent så fikk ikke tid å fikse fargen på de andre bildene



1 kommentar: