mandag 19. november 2012

Nurkene ull med tull
Er i full gang med deilige ull kjoler til skjønne prinsesser. 
Disse er supre opp på ulltrøya/boddyen og stillongsen.
Førstkommende lørdag, 24 nov skal jeg og noen andre damer har et lite innendørs julemarked i haugesund sentrum. Siden det er så fryktelig dyrt å være med på Haugesund sentrums ofisielle julemarked og reglene en må forholde seg til er veldig firkantet, bestemte to av damene ( tante mie og pepperkakehust) seg for å arangere et eget julemarked, og jeg fikk bli med:) Så da er jeg i gang med midt bidrag.
Ullkjolene 295/350 kr (1-3 og 4-6 år)

denne er i fleece, da blir de rimligere siden stoffet er en god del rimligere å kjøpe inn.
190/220 kr (1-3 år og 4-6 år)





stoffeene er fra s&s og mønsteret er mitt eget, etter mye prøving er jeg endelig kommet fram til en
 model jeg liker (tror jeg hi hi)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar