torsdag 31. januar 2013

Nurkene prinsessekjole

Fikk en bestilling på en kjole til en liten prinsesse som nettopp er blitt 1 år, etter å ha sendt litt bilder av de stoffene jeg hadde i ull bestemt hun seg for min favoritt :) ull og viskose blanding i fargen gammelrosa (utrolig skjønt og herlig stoff). 
                         Jeg gledet meg til å sette i gang.                                                                      Og denne gangen gikk alt etter planen uten no krøll med mønster eller tråd (er ikke alltid alt går knirkefritt ser du:)) Og viss det er lov å si så ble jeg så fornøyd med resultatet selv, den ble rett og slett super skjønn <3 Gleder meg til å se bilde av prinsessen med kjolen på:)

stoff: ull og viskose blanding (all nature) fra "tante mie"
mønster: fra boken til "tante mie" + eget og eget design:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar